Var dig själv, alla andra är upptagna!

tisdag 17 januari 2012

Studenten 2012

Hej läsare.

Dagarna här i Stockholm är långa just nu. Jag jobbar varje dag ifrån 09:00 till 18:00 och det tar minst 30 min till jobbet. Det är inte bara jobbet som måste hinnas med utan det är läxor och en lägenhet som ska skötas också. Men jag vet att det kommer bli lättare när John (min hjälte) kommer på torsdag.

Idag har jag jobbat, pluggat och nu äter jag lite, sen ska jag försöka sova. Det är svårt att sova om kvällarna, jag borde kunna sova när som helst eftersom jag har tappat många timmars sömn men vi får hoppas att det går bättre ikväll. Jag har också hunnit med att beställa min student mössa. Jag är riktigt nöjd men den var inte billig. Det ska vara dyrt att studera och det ska vara dyrt att sluta skolan också, Ack så tokigt.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer här. Utan ska försöka få in en inlämning till innan jag ska försöka sova, hoppas allt är bra med er.

PUSS&KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar