Var dig själv, alla andra är upptagna!

måndag 16 januari 2012

Första dagen på nya vardagen.

Hej!

Första dagen på jobbet idag och det känns bra, kan inte säga verken bu eller bä just nu men känslan är bra. Idag kom mina nya kockskor lagom också, men jag har feta storskarv just nu, men så är det alltid med nya skot, speciellt sådana jobbskor.

Äntligen är jag hemma, jag har pusslat om våra kära fiskar så nu har dem set fint igen, sen ska jag duscha, käka sen blir det spel med John på nätet, ska spela Cashflow, verkligen att rekommendera. Efter det liten plugg innan man ska lägga sig. jag jobbar 09:00-18:00 varje dag nu denna veckan så det är bara att vänja sig.

Nej nu måste jag göra någon nytta så jag förtjäna att spela lite spel om en stund, hoppas allt är bra. Det är fint hos oss på Vissingebacken 7. Vi simmar lugnt.

Ha det gott och sov gott!:)

PUSS&KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar