Var dig själv, alla andra är upptagna!

söndag 15 januari 2012

Golden air!

Hej läsare!

Nu är jag påväg till Stockholm, jobbigare än vanligt att lämna Småland denna gången, ingen John att resa med ingen familj att komma hem till utan bara till en lägenhet, men det är inte heller vilken lägenhet som helst det är min och Johns.

Det var länge sedan jag flög nu så det kändes riktigt obehagligt att lyfta denna gången, men nu när vi är i luften känns det bra. Höjden på planet är 8000m och vi har bra väder. Vi kommer landa i tid. Jag ska försöka hitta mitt bagage också när vi är framme, sen åker jag Arlanda Express till centralen sen en tunnelbana hem till lägenheten. Bagaget jag har väger 17 kilo och min dataväska har också lite vikt. Men det ska väl gå bra.

Har tyvärr inte haft tid att blogga som jag misstänkte när jag skulle åka till Småland men jag kommer ladda upp lite bilder ifrån min lilla korta vistelse i Småland, mest har jag varit i skola. Och umgåtts med mina kära klasskompisar!

Nehe nu kan jag inte skriva mer, sitter och skriver på anteckningar på min mobil med flight mode i. Därför kommer detta inlägg publiceras när jag har landat och sitter på Arlanda express eller så.

Jag kommer saknar er där hemma jätte mycket, familj,vänner! Alla som finns hos mig! Jag saknar er redan!

Nej nu ska vi landa, jag såg globen nyss så nu är vi i Stockholm.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar